Maak kennis met Christiaan Trommel: coördinator Jeugd

Secretaris Huib Klamer meldt dat Christiaan Trommel sinds 1 mei namens de Raad van Kerken aan het werk is als “Coördinator Jeugd”.

Christiaan zegt zelf daarover:
“Het is een prachtige nieuwe functie en voor mij bijzonder om deze rol op me te nemen. Sinds mei 2024 ben ik werkzaam in Amersfoort en dienstbaar aan alle kerken, hun jeugdleiders en de jongeren.
Ik richt me vooral op de jeugdleiders om hen te bemoedigen, te inspireren en te motiveren.
Dit krijgt gestalte in onder andere een WhatsAppcommunity met 80 jeugdleiders en we zien elkaar regelmatig op jeugdleidersavonden vol met verdieping en ontmoeting.
Het leren kennen van elkaar, weten wat er speelt en leren van anderen staat daarin voorop. Ook delen we struggles, vieren we mooie momenten en geloven samen in een God die de grond is onder ons bestaan.
Daarnaast zoek ik de samenwerking met verschillende maatschappelijke organisaties om samen te kijken wat we voor jongeren in de stad kunnen betekenen.
Er zijn diverse plannen voor mooie activiteiten en wellicht een christelijk festival!
Meer informatie staat op deze site onder taakgroep Jeugd
Schroom niet om contact op te nemen met Christiaan jeugd@raadvankerkenamersfoort.nl